divendres, 25 de febrer del 2011

ÉS ÉPOCA DE CANVI

Benvolguts seguidors del meu bloc.
És època de canvis. És respira  a l'ambient que la mentalitat colectiva està canviant. Qui més qui menys,
tothom coneix algú afectat per la crisi. Cada cop són més. Això ha de servir per que reflexionem i ens adonem de que junts podem aconseguir més coses que per separat.
Ja no val queixar-se a casa o en privat, ens podem queixar en public, però no tan sols queixar-nos sino donar solucions i fer propostes interesants i pràctiques.
Tots tenim un cervell i unes neurones que podem utilitzar pel que volguem.
Els podem utilitzar per pensar que les coses son com son, que no hi ha res a fer, i també el podem utilitzar per pensar que tot a la vida serveix d'alguna cosa i que de tot aprenem.
Quan més parlo i escolto als altres em donc compte de que hi ha molta gent que pensa igual que jo i que tan sols cal organitzar-nos. Moltes coses que jo sola no podria fer, les puc fer juntament amb altres que pensen com jo.
Reflexioneu sobre en que utilitzeu el vostre temps i els vostres pensaments.
Ajunteu-vos amb altres, sortiu al carrer, expreseu-vos, busqueu,...
La verdadera riquesa és el temps, per lo tant, utilitzeu-lo en consequència.
Salut i pau per a tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada