dimarts, 1 de març del 2011

CANVI D'ANY

Ja estem a març. Com passa el temps!!!
Pels nens, setmana blanca i pels pares setmana negra, els més afortunats son a esquiar o de viatge, els menys estem treballant i els que encara tenen els nens petits, col·locats amb familiars avis, i altres.
Aquest cap de setmana, és carnestoltes, i toca disfressar-se. Jo ja ho faig tot l'any, però aquests dies em disfresso de cantant de gospel amb una rua que hem organitzat els til·lerians.
La setmana vinent organitzem una caminada amb via ferrada inclosa. L'altre és el meu aniversari, l'altre fem una bicicletada, l'altre anem a Montserrat, a Sant Miquel del Fai, ...
Si penso amb tanta activitat em canso, però si no hi penso i ho faig em diverteix-ho molt.
És curios, ja que quan menys penso amb les milers de coses que faig, més en faig, m'enteneu??

Sabeu el qué és una via ferrada?
  És com escalar però no és escalar, o sigui, és com caminar, però enganxat amb un arnés i unes cordes ja que si no, et fots de cap i et trenques coll i barres, però al mateix temps és segur, sempre i quan prenguis les mesures de seguretat adients.
Ara , el més important és que no tinguis vertigen, perque si entens, ja l'has c.g.t.
En els propers dies ja us anirè explicant les meves experiencies amb la rua i les vies ferrades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada